torsdag 16. februar 2017

Brette-kort med dies

 I dag har jeg et bursdagskort å vise dere . Jeg fant  en video  med en  morsom bretteteknikk som jeg bare  måtte prøve.  På forsiden har jeg også brukt en dies  som jeg fikk av en venninne i England så jeg er ikke sikker på navn og produsent. Jeg har også brukt en hjørne punch  inne i  kortet fra Martha Stewart. Lilla  bazill og  hvit  kartong  :Navnet til bursdagsbarnet er i  sølvfarget  kartong.
Dette  kortet er med i disse  utfordringene : http://nordsalten-hobbyklubb.blogspot.no
http://papirdesign.blogspot.no/2017/02/februarutfordringen.html




På forsiden av  kortet har  jeg  prøvd  brette-teknikken  som vist på videoen  nedenfor.Brukte en  hjørne dies som jeg  distresset med  dusty concord fra Ranger som jeg også  brukte  på alle  kantene .Blomster fra  Kort og godt  Til slutt en  tunge bord  kuttet med  Cricut  rundt kortet.


På innsiden har jeg  brukt den samme diesen,  Designet  Lana 70 i  design space  (Cricut) og  kuttet den ut  i  lilla bazill og sølvfarget kartong. På  motstående side  brukte jeg en  hjørne -punch fra Martha Stewart. Label til skrive-feltet  kuttet jeg ut  med Cricut  kuttemaskin.




Her er videoen som  inspirerte meg til  forsiden
https://www.youtube.com/watch?v=nF-uFUW0Vfk

4 kommentarer:

  1. Et delikat og flott kort:)
    En ny og fin bretting du har gjort på kortet:)
    Passet veldig godt inn med de perlene du har brukt her:)
    En dekorativ og fin innside du har laget også:)
    Ønsker deg en god natt, når den tiden kommer
    Clemzy Karin D

    SvarSlett
  2. Syns alltid det er så spennende med bretteteknikker, og det har du utført på en veldig fin måte her ♥ Delikat pyntet!
    Takk for at du deltar på Papirdesigns februarutfordring :)
    Klem, DT- Renate

    SvarSlett
  3. Så nydelig kort! Takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb!
    :) DT Karen Elise

    SvarSlett
  4. Vakkert kort!
    Takk for ar du deltar hos NSHK :)
    DT Eva Marie

    SvarSlett