mandag 16. januar 2017

Dåps- kort

Detter er utfordring  153  Baby januar  2017  fra 
 Jeg valgte  å  lage et  dåpskort



Jeg  brukte  min  cricut og fant en  kortbase   som jeg  skar ut  i  lys blå Bazill. Deretter en   lysblå oval som jeg  embosset med  hjerter   og  monterte så  på bildet. Så fant jeg en  blomster bord  som jeg  skar ut i hvitt med    blå bakgrunn. Deretter lagde jeg  2  labels  i hvitt og sølv  med  tekstene  : til  dåps-barnet og navnet .





Inni  fant jeg et  dikt  på nettet  som jeg syns  passet godt til kortet og  skrev det ut  med  cricut 
og  på motsatt side  et skrivefelt  med tilsvarende   blomsterkrans som  på utsiden.


1 kommentar:

  1. Utrolig flott kort, og digger hvordan du har gjort det så gjennomført hele veien.
    Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten hobbyklubb :-)

    SvarSlett