mandag 16. januar 2017

Romantisk kort

Dette  er et  kort  laget til   januar  utfordringen til http://kaboks.blogspot.no/search?updated-max=2017-01-02T12:00:00%2B01:00&max-results=7



Her har  jeg  brukt   cricut  skjære maskin  og  fant  denne  fine  malen på kaseetten  Victorian  Wedding .  Jeg valgte   lilla  og  creme  Bazill . I mage beltet   på kortet  l skar jeg ut teksten  You are my  everything  og  lagde dessuten   blomster    til pynt.



Her ser du litt av   inner- kortet  også .Her har jeg  funnet    oppskrift  på  kjærlighet 
 på nettet   og skrevet det ut   på en  label  dies  m.










5 kommentarer:

  1. Når jeg ser så nydelige kort så angrer jeg nesten på at jeg solgte maskinene min. Fantastisk lekkert, og elsker at du har laget dine egne blomster.
    Takk for at du deltar hos KaBoks

    SvarSlett
  2. Et annerledes og helt herlig kort. Digger hvordan kortet liksom er nede i en lomme, og alle den flotte pynten.. WOW..
    Tusen takk for at du scrapper med oss i kaBoks :-)

    SvarSlett
  3. Koselig at dere liker bidraget mitt :-)

    SvarSlett
  4. Åhh!! En så smart idé!! Jättesnyggt kort!! Härlig tolkning av utmaningen. Tack för att du är med oss på kaBoks och scrappar !!! Kraaam Anna ❤

    SvarSlett
  5. Sikke et smukt bryllupskort, jeg er sikker på at det bringer glæde.
    1000 tak for din deltagelse i KaBoks udfordringen.
    Mvh DT Gitte

    SvarSlett