mandag 16. januar 2017

Skokort


Sko-kort er  veldig  artig  å  lage,og de er blitt veldig stas  å få av   damer i alle aldre . De  første  jeg  lagde  gjorde jeg  alt  for  hånd ,men etter  at jeg kjøpte meg en  cricut  kuttemaskin , har jeg   funnet en skotype jeg  liker   og laget en  sko-eske  som  passer til.

De to øverste  bildene her  viser   skoen i esken .  På  lokket  har jeg  laget  et  vindu,
 slik at  skoen syns  igjennom, Så har jeg  pyntet  med  blomster 
og en "sølvbord" Sløyfe  og en tag .




Her er  selve skoen  limt på oversiden av  kortet .  Jeg pynter  skoene  litt forskjellig 
 etter  farge- ønsker  osv .men kortet  og  skoesken  er ellers  ganske  like 




Innsiden av  kortet  i samme stil som  utsiden.
                                       




                                         Jeg lager  ofte  navnet til den som skal ha  kortet  på sålen..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar